پمپ کفکش و لجن کش - قیمت پمپ کف کش و لجن کش

شرکت بامین تهویه ارائه دهنده انواع پمپ کف کش و لجن کش

پمپ کفکش و لجن کش - قیمت پمپ کف کش و لجن کش

شرکت بامین تهویه ارائه دهنده انواع پمپ کف کش و لجن کش

اطلاعات فنی، تصاویر ، کاربری و قیمت انواع پمپ کفکش و لجن کش

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پمپ لجن کش چیست ؟

پمپ لجن کش 

پمپ لجن کش از پمپ‌های سانتریفیوژ اصطلاحا گریز از مرکز است. در پمپ های لجن کش نیز همانند پمپ کفکش سیال (آب)  همراه با ذارات معلقی مانند آب‌هایی که گل‌آلود هستند و انواع فاضلاب‌ها پمپاژ می‌شوند. پمپ‌ کفکش برای پمپاژ سیالاتی که دارای ذرات جامد، معلق، فاضلاب، الیاف بلند، آب گل‌آلود و ... کاربرد دارد. به پمپ های لجن کش اصطلاحا پمپ‌های فاضلابی نیز گفته می‌شود.

پمپ های لجن کش با الکتروموتورها روشن می شوند از این رو به پمپ لجن کش الکترو پمپ لجن کش نیز می‌گویند. پمپ‌های لجن کش نیز شامل یک عدد پمپ گریز از مرکز هستند که دارای محوری عمودی می‌باشد. موتور الکتریکی موجود در پمپ های لجن کش سبب ایجاد انرژی جنبشی در پمپ می شود که این انرژی سیال را به حرکت در می آورد.

نوع برق مصرفی در الکتروموتورپمپ های لجن کش تک فاز یا سه فاز هستند که با دور موتور 900 ، 1500 و 3000 دور در دقیقه می‌باشد. الکتروپمپ‌های لجن کش با دور موتور کمتر برای  پمپاژ سیالات آلوده تر کاربرد دارند.

پمپ‌های لجن کش تکفاز در دو مدل خازن داخلی و خازن بیرونی تولید و به بازار عرضه می شوند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش و لجن کش ، فروش پمپ کفکش و لجن کش و خرید پمپ کفکش و لجن کش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

  • بامین تهویه
  • ۰
  • ۰

کاربرد پمپ کف کش

پمپ های کفکش برای عملکرد بیشتر کشتی ها بسیار مهم هستند. آنها آب را در داخل و خارج مخازن آب در حین بارگیری ، تخلیه بارگیری و برش کشتی می ریزند. پمپ ها اغلب به NPSHr کم و جریان زیاد احتیاج دارند. در صورت نصب سیستم تصفیه آب Ballast می توان فشار را افزایش داد.

 

برای این برنامه DESMI دو گزینه متفاوت را به نیازهای خاص پیشنهاد می کند. هر دو پمپ های درون خط عمودی هستند و از ویژگی های ویژه امکان حذف قسمت های داخلی پمپ بدون برچیدن لوله ها یا حتی خارج کردن موتور الکتریکی است.

می تواند پمپ کفکش با دوام و مطمئن را تأمین کند. این ماده در هر دو ماده برنز و چدن است. پمپ Ballast به پمپ مخزن کفکش یا پمپ کف کش نیز گفته می شود. پمپ کفکش برای انتقال یا تخلیه آب است. پمپ کفکش معمولاً در اتاق پمپ روی کشتی یا کشتی ها قرار دارد. همراه با مخزن ، لوله ، شیرها از سیستم کفکش ساخته شده است.

مخازن کفکش مرکز ثقل موجود در کشتی را کاهش می دهد. این امکان را می دهد که صنایع دستی پایدار باشد. این پمپ های کفکش به گونه ای طراحی شده اند که بتواند مقادیر زیادی از آب دریا را منتقل کند. برای پمپ کردن مخازن کفکش کشتی های دریایی یا تخلیه آن در صورت لزوم استفاده می شود. پمپ کفکش کشتی معمولاً پمپ گریز از مرکز است. زیرا آنها می توانند به طور مؤثر این نیازها را برآورده کنند. این پمپ های کفکش اغلب به NPSHr کم و جریان زیاد نیاز دارند. فشار را می توان افزایش داد؛ اگر یک سیستم تصفیه آب کفکش نصب شده باشد. از پمپ مخزن Ballast نیز می توان برای برنامه های زیر دریایی یا سکوهای دریایی استفاده کرد. در این شرایط مخزن کفکش به عنوان مخزن تریم شناخته می شود. و به این پمپ کفکش گفته می شود.

 

کاربرد انواع پمپ کف کش

  1. پمپاژ آب های صاف و گل آلود
  2. تخلیه لجن های مخلوط با آب
  3. تخلیه مایع های دارای هوا و گاز
  4. تخلیه پساب های باران
  5. صنایع کاغذ و چوب
  6. صنایع ساختمانی
  7. صنایع کشاورزی و مزارع پرورش ماهی
  8. صنایع چرم سازی
  9. فواره های حوض
  10. پمپاژ فاضلاب های فعال
  11. انتقال آب یا سیالات در صنایع غذایی
  12. لجن کشی فاضلاب هایی با الیاف بلند
  13. آبیاری باغ ها و گلخانه ها
  14. لجن کشی استخر ها، چاه ها و مخازن
  15. تخلیه چاه ها توسط شرکت ها

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

  • بامین تهویه
  • ۰
  • ۰

پمپ کفکش توان تک از محصولات شرکت توان تک که از سال ۱۳۶۲ تولید انواع محصولات کشاورزی شروع به فعالیت کرد این شرکت در ابتدای امر با طراحی و تولید یک مدل کف کش بنیانگذار مسیری شد که هم اکنون این شرکت را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع پمپ کف کش در داخل کشور تبدیل کرد.

انواع پمپ کفکش توان تک عبارتند از:

پمپ لجن کش توان تک

پمپ کف کش خانگی توان تک

پمپ کف کش صنعتی توان تک

پمپ کف کش فاضلابی توان تک

الکتروپمپ خانگی توان تک

الکترو پمپ شوفاژی توان تک


پمپ کف کش خانگی توان تک برای مصرف کوچک و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد می توان در داخل استخر چاه دستگاه های کوچک آبیاری بارانی و ماسه ها و نقاط آب گرفته که احتیاج به تخلیه سریع دارند استفاده نمود پروانه این مدل از بانک ها از دو نوع بسته و باز از جنس استنلس استیل و آلومینیوم فشرده می باشد تمام استیل آن برای آقای تمیز و نوع آلومینیوم آن برای آقای کسی استفاده می شود الکتروموتور پمپ کاملا ضد نفوذ آب بوده و می‌تواند حداکثر ۳۰ متر را انکار کند این مدل از کمتر از دو نوع ساده و فلوریدا تولید و حداکثر دمای مناسب برای کارکرد این ۴۰ درجه می باشد این پمپ در ۸ مدل برچسب ها ظرفیت و کاربردهای مختلف در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می گردند.

ویژگی های پمپ کفکش توان تک

کیفیت بسیار بالا

قیمت مناسب

وجود قطعات یدکی فراوان در بازار

راندمان بالا

نصب آسان

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

 

 

  • بامین تهویه
  • ۰
  • ۰

نحوه انتخاب پمپ کف کش

پمپ کفکش دارای انواع گوناگونی هستند که از جهات مختلف به انواع زیر تقسیم می شوند.

 

  1. پمپ کف کش ساده
  2. پمپ کف کش فلوتر دار (شامل قطع کن برقی)
  3. پمپ کف کش آب از بغل
  4. پمپ کف کش آب از رو
  5. پمپ کفکش آب خنک (که در آن موتور به وسیله آب خنک می‌شود)
  6. پمپ کفکش روغن خنک (که در آن موتور به وسیله روغن خنک می‌شود)
  7. پمپ کفکش خازن داخل
  8. پمپ کفکش خازن بیرون (تک فاز)
  9. پمپ کف کش تک فاز
  10. پمپ کف کش سه فاز

 

پمپ کف کش تکفاز با دهانه خروجی درسایز های ۱ و ¼ 1 و ۲ و ۳ اینچ  و پمپ کفکش‌ سه فاز با دهانه خروجی ۲ و ۳ و ۴ و ۶ اینچ ساخته می‌شوند.

با توجه به گستردگی انواع پمپ کفکش ، انتخاب بهترین و مناسب ترین پمپ کفکش به تخصص نیاز دارد، بنابراین پیشنهاد می‌شود جهت انتخاب مناسب ترین پمپ کف کش با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس حاصل نمایید تا بهترین پمپ کف کش متناسب با نیاز  خود را به سهولت تهیه نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی انواع پمپ کفکش و لجن کش در معتبرترین برندها به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

  • بامین تهویه