پمپ کفکش و لجن کش - قیمت پمپ کف کش و لجن کش

شرکت بامین تهویه ارائه دهنده انواع پمپ کف کش و لجن کش

پمپ کفکش و لجن کش - قیمت پمپ کف کش و لجن کش

شرکت بامین تهویه ارائه دهنده انواع پمپ کف کش و لجن کش

اطلاعات فنی، تصاویر ، کاربری و قیمت انواع پمپ کفکش و لجن کش

  • ۰
  • ۰

پمپ کفکش چیست؟

پمپ کفکش

فاضلاب از محل اسکان توسط سیستم ویژه ای اداره می شود که پمپ کفکش در آن بخش مهمی است.

DESMI انواع مختلفی از پمپ های کفکش را فراهم می کند - هر دو پمپ حفره مترقی و پمپ های گریز از مرکز. برخی از مواد جامد و ذرات باید در فاضلاب فاضلاب پیش بینی شود بنابراین پمپ هایی با پروانه باز مانند پمپ SA از DESMI یک جایگزین عالی است.

 

جهت مشاهده قیمت و مشخصات فنی انواع پمپ کفکش و لجن کش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

 

پمپ کفکش چیست؟

یک پمپ کف کش مایعات و مواد جامد فاضلاب را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کند. آنها معمولاً هنگام استفاده از فاضلاب از طریق گرانش مورد استفاده قرار می گیرند. اگر فاضلاب کمتر از فاضلاب باشد و از پمپ کفکش برای انتقال مایع به فاضلاب استفاده می شود. پمپ های کف کش معمولاً دارای پروانه گرداب ، کانال یا کفکش هستند ، این پروانه ها برای اداره محتوای جامد موجود در فاضلاب مناسب هستند. متداول ترین پمپ های کفکش انواع گذرگاه های آزاد هستند که باعث می شوند مواد جامد از طریق پمپ عبور کنند در حالی که با استفاده از نیروی گریز از مرکز برای انتقال فاضلاب استفاده می شوند.

پمپاژ فاضلاب در مقیاس کوچک معمولاً توسط یک پمپ زیر آب انجام می شود.

این امر در اوایل دهه 1960 رواج پیدا کرد ، هنگامی که یک سیستم ریلی راهنمائی برای بلند کردن پمپ زیر آب از ایستگاه پمپ برای تعمیر ساخته شد و به کار کثیف و گاه خطرناک اعزام افراد به فاضلاب یا گودال مرطوب خاتمه داد. رشد پمپ غوطه وری برای پمپاژ فاضلاب از آن زمان بسیار چشمگیر بوده است ، به عنوان تعداد فزاینده ای از خبره ها و توسعه دهندگان از مزایای آن مطلع شدند.

سه کلاس از پمپ های کفکش وجود دارد:

پمپ های کوچکتر از زیر آب ، که در کاربردهای تجاری داخلی و سبک مورد استفاده قرار می گیرند ، معمولاً تا 55 میلی متر (2.2 اینچ) مواد جامد کروی دارند و از 75/0 تا 2/2 کیلووات (1.01 تا 2.95 اسب بخار) دارند.

پمپ های بزرگتر از زیر آب ، دارای 65 میلی متر (2.6 اینچ) و مواد جامد بزرگتر بوده و معمولاً دارای حداقل 80 میلی متر تخلیه (3.1 اینچ) می باشد. آنها به طور کلی در کاربردهای شهری و صنعتی برای پمپاژ فاضلاب و انواع فاضلاب صنعتی استفاده می شوند.

پمپ کف کش غوطه وری که برای کنترل غلظت های بیشتر مواد جامد و / یا مواد جامد سخت تر که پمپ های کفکش معمولی نمی توانند از آن استفاده کنند ، استفاده می شود. پمپ های کفکش عموماً در کاربردهای فاضلاب شهری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و با مهار آن دسته از مواد جامد که ممکن است انواع دیگر پمپ های غوطه وری را مهار کنند ، عملکرد بدون انسداد را فراهم می کند.

پمپ های غوطه وری معمولاً در یک ایستگاه پمپ بسته بندی شده استفاده می شوند که تخلیه توسط نیروی جاذبه امکان پذیر نیست.

پمپ کفکش از نوع عمودی نیز سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد. آنها دارای موتور بالاتر از کف هستند بنابراین کار با موتور بدون ورود به گودال فاضلاب پمپ لجن کش قابل انجام است.

پمپ کفکش (همچنین پمپ پساب) انتقال آب آلوده را غالباً با مقادیر زیاد محتوای جامد درشت امکان پذیر می کند. اینها ممکن است منشأ آلی ، معدنی یا معدنی داشته باشند. پمپ کفکش معمولاً به صورت صنعتی (برای دفع آب خورنده یا ساینده) و عمومی (برای دفع و / یا تمیز کردن آب باران ، گل و لای مدفوع) تقسیم می شوند. برای این کار می توان پمپ ها را هم مرطوب و هم خشک کرد.

 

برای مشاهده منبع مطلب قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps